تاریخچه شرکت سناء
تیم اجرایی شرکت سناء فعالیت اصلی خود را از حدود سال 1375 آغاز نموده و در هر پروژه با انتخاب یک نفر از اعضاء به عنوان مدیر پروژه به صورت شخصیت حقیقی با سازمانها و شرکتهای دولتی و خصوصی طرف قرارداد شده و بصورت گروهی نسبت به اجرای پروژه اقدام مینمود. با توجه به گستردگی فعالیتها و سیاستگذاری شورای منابع انسانی، تصمیم بر آن شد که با انتخاب نامِ بامسمیِ " سناء " (به معنای افق، روشنایی و فروغ) شرکتی به ثبت رسانده و همکاران به صورت رسمی به فعالیت خود ادامه دهند که چند تَن از اعضای شورا انتخاب شده و این مهم را محقق کردند.
تاریخچه کامل شرکت سناء را در ادامه مطلب ببینید.
شورای منابع انسانی شرکت سناء متشکل از افراد تحصیلکرده، متخصص، مجرب و صاحب نظر در حوزه مدیریت است و در حال حاضر شرکت سناء دارای مجوز انجام خدمات مشاوره مدیریت و همچنین انجام نیازسنجی، برنامهریزی، اجرا و نظارت بر مجموعه دورههای آموزشی را از اداره ثبت شرکتها و مرکز آموزش راهآهن میباشد و تیم اجرایی دارای مجوز اجرای طرح طبقهبندی مشاغل از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی میباشد.
خدمات شرکت بطور کلی در حوزه ارائه خدمات مشاوره مدیریت، بازمهندسی فرآیندها، انجام فرآیندهای اجرایی مدیریت منابع انسانی، مشاوره و استقرار کلیه استانداردها، مدیریتی و تعالی سازمانی میباشد که جهت آشنایی بیشتر، اهم خدمات قابل ارائه به شرح زیر تقدیم می گردد:
1) مشاوره و استقرار مدل تعالی سازمانی (EFQM) و همچنین استقرار استاندارهای مختلف کیفیت با توجه به فعالیت شرکتها و سازمانها به همراه صدور گواهینامه های معتبر بین المللی.
2) تامین نیروی انسانی مورد نیاز کارفرمایان با همکاری کاریابیهای نمونه وزارت کار.
3) نیازسنجی، برنامه ریزی، اجرا و نظارت بر دوره های مختلف آموزشی(عمومی و تخصصی) با مجوز رسمی از مرکز آموزش شرکت راه آهن و اداره ثبت شرکتها و موسسات غیرتجاری
4) دارای کارگروه تخصصی مصاحبه، به منظور جذب و استخدام نیروی انسانی شایسته و کارآمد با اجرای زیر فرآیندهای آزمون استخدامی، مصاحبه عمومی، تخصصی و شخصیت شناسی(توسط گروه روانشناسان).
5) طراحی و اجرای طرح طبقه بندی مشاغل در شرکتها با مجوز رسمی از وزارت کار.
6) تجزیه و تحلیل مشاغل، تدوین استاندارد آموزشی مشاغل، تدوین آئین نامه ها و دستورالعملهای مرتبط با آموزش و استقرار نظام آموزشی در شرکتها و سازمانها.
7) برگزاری همایشها و سمینارهای علمی و تخصصی در سطح داخل و خارج از کشور.
8) تدوین استراتژی در سازمانها و شرکتهای دولتی و خصوصی.
9) طراحی ساختار سازمانی به همراه ارائه شرح تفصیلی پست ها.
10)ارائه خدمات ایمنی و سلامت کارکنان.
11)تدوین و پیاده سازی آئین نامه ها و دستورالعملها و سیستم های مرتبط با مدیریت منابع انسانی.
12)تدوین آئین نامه ها و دستورالعملهای مربوط به ارزیابی عملکرد کارکنان و واحد های سازمانی.
13)تدوین روشهای اجرایی در برنامه ریزی نیروی انسانی.
14)تدوین انواع آئین نامهها و دستورالعملها به همراه طراحی فرمهای مورد نیاز کارفرمایان.
15)تهیه و تنظیم انواع قراردادهای کار با روشهای استاندارد و قانونی.
16)مشاوره در زمینه روابط کار و همچنین رسیدگی به پرونده های شکایتی در ادارات کار.
17)مشاوره و رسیدگی به پرونده های بیمه ای شرکتها و سازمانها در شعب مختلف تأمین اجتماعی.
18)استقرار نرم افزارهای تخصصی مورد نیاز در حوزه اداری و مالی و مستند سازی کلیه فرآیندها.
19) سایر فعالیت ها در حوزه مدیریتی، تعالی سازمانی و مدیریت منابع انسانی